Hoe kunnen we helpen?

FAQ

Terugsturen & omruilen

Ik wil graag iets ruilen of retourneren

Als u iets wilt terugsturen, is dat natuurlijk geen probleem. Volg gewoon de instructies op onze terugzendingspagina hier.

Gratis retourneren?

Als kleine producent kunnen wij u helaas geen gratis retouretiket aanbieden, maar u kunt wellicht rechtstreeks bij ons een verzendlabel kopen tegen een gereduceerd tarief via ons retourportaal. Volg gewoon de stappen in het retourportaal en het bedrag voor het label zal van uw terugbetaling worden afgetrokken.

Als u met PayPal hebt betaald en een actieve PayPal-rekening hebt, kunt u de kosten van uw retourzending mogelijk rechtstreeks door PayPal laten terugbetalen. U kunt hierover meer te weten komen via deze link, rechtstreeks op de PayPal-pagina.

Bestelling & Verzending

Wat is de gemiddelde leveringstermijn?

Informatie over onze levertijden vindt u hier. Tijdens piektijden van de online handel (bijv. Kerstmis, Nieuwjaar) kunnen er kleine afwijkingen in de aangegeven levertijden optreden, die helaas buiten onze controle liggen.

Welke betaalmethoden bieden wij aan?

Alle mogelijke betaalmethoden vindt u hier.

Wat zijn de verzendkosten?

Alle verzendkosten in een oogopslag: hier.

Hoe gebruik ik voucher/kortingscodes van Oldskull?

U kunt uw codes direct in de kassa inwisselen door de bijbehorende code in te voeren. Gewoonlijk kan slechts één code per bestelling worden ingewisseld.

Waar kan ik kortingscodes krijgen van Oldskull?

Kortingen zullen op regelmatige tijdstippen worden aangekondigd op onze sociale media kanalen.

https://www.facebook.com/oldskulleurope
https://www.instagram.com/oldskulleurope/

Kortingscodes worden ook gepubliceerd op onze homepage voor speciale Sale promoties.

Wat moet ik doen als ik geen bevestigingsmail heb ontvangen?

Soms komt het voor dat onze e-mails in uw spamfilter terechtkomen of dat u een kleine invoerfout hebt gemaakt met uw e-mailadres. In dat geval ontvangt u geen bevestigingsmail of andere berichten van ons. Dit kan gebeuren en is geen groot probleem. Schrijf ons gewoon een e-mail op s.os@oldskulleurope.com of neem contact met ons op via ons contactformulier.

Als u vooraf hebt besteld en geen e-mail hebt ontvangen, kunt u hier onze bankgegevens vinden:

Rekeninghouder: Oldskull Europe GmbH
Bank: Stadt- und Kreissparkasse Moosburg a.d.Isar
IBAN: DE07 7435 1740 0043 1195 06
Swift (BIC): BYLADEM1MSB
Reden voor betaling: "voornaam + achternaam" + bestelnummer

Hoe kan ik me abonneren op de nieuwsbrief?

U kunt zich abonneren op de OS Newsletter door uw e-mailadres in te voeren in het adresveld op onze homepage of rechtstreeks hier. Hier ontvangt u met min of meer regelmatige tussenpozen informatie over nieuwe releases, wedstrijden en lopende SALES-acties.

Maten & Maattabel

Welke maten heb je?

Over het algemeen kunt u alle producten krijgen in de maten S, M, L, XL en XXL.

Wat moet ik doen als mijn maat niet meer beschikbaar is?

Als uw gewenste maat niet meer beschikbaar is, vul dan uw e-mailadres in het veld onder het winkelwagentje (notificatie wanneer item weer beschikbaar is). Klik op de bevestigingslink in uw e-mail inbox. Zodra uw artikel weer op voorraad is, ontvangt u van ons een kort bericht.

U kunt ook persoonlijk contact met ons opnemen via s.os@oldskulleurope.com. Wij zullen dan proberen snel een oplossing voor uw verzoek te bieden.

Waar kan ik de maattabel vinden?

Bekijk onze maattabel voordat u uw bestelling plaatst om teleurstelling te voorkomen. U kunt de maten het beste vergelijken met die van uw favoriete overhemd/ trui uit uw garderobe, zodat u meteen aan de slag kunt met uw nieuwe lievelingsstuk. U kunt de maattabel hier vinden.

Uw rekening

Hoe kan ik een klantenrekening bij OS aanmaken?

Als u een OS-account wilt aanmaken, volgt u gewoon de instructies nadat u op de knop "Account" hebt geklikt. Als geregistreerde klant kunt u na het eenmalig aanmaken van uw gegevens voor elke nieuwe bestelling eenvoudig inloggen met uw persoonlijke wachtwoord en zonder veel moeite bestellen.

Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?

In de rubriek "Account" kunt u onder "Persoonlijke instellingen" uw persoonlijke gegevens aanpassen.

Hoe kan ik mijn account verwijderen?

Indien u uw account bij ons wenst te verwijderen, volstaat het ons een e-mail te sturen naar s.os@oldskulleurope.com en wij zorgen voor de rest.

Technische uitdagingen

Ik heb problemen met de betaling

Als u problemen ondervindt met het betalingsproces, neem dan contact op met uw betalingsprovider of stuur ons rechtstreeks een e-mail naar s.os@oldskulleurope.com, zodat wij eventuele technische fouten kunnen uitsluiten. Informatie over de verschillende betaalmethoden vindt u hier.

Algemene problemen met de operatie / bij het winkelen?

We vragen je ons op de hoogte te stellen van moeilijkheden die je hopelijk niet al te vaak op onze site zult tegenkomen, zodat we zo snel mogelijk naar een oplossing kunnen zoeken. Stuur alle zorgen naar s.os@oldskulleurope.com of gebruik ons contactformulier hier. Wees niet verlegen, vraag het de Oldskull Guy!

Niet gevonden wat u zocht?

Lees de FAQ's zorgvuldig. Als u nog vragen heeft, kunt u contact met ons opnemen: